Dokazov zoper Axea in Chucka v primeru Ice Juice je čedalje več. Taylor se sprašuje o Wendyjini avtoriteti in motivaciji pri Axe Capu. Connerty predstavi primer na sodišču, a ga preseneti izjava priče.