Axe najde ključen dokaz, ki bi ga lahko uničil. Tako Axe kot Chuck razmišljata, kako daleč bi šla za Wendyjino zaščito. Primer Ice Juice je v težavah, saj sodnik da Connertyju zelo zahteven rok.