Kljub opozorilom Nathan začne hoditi z eno izmed oboževalk. Ko se začnejo kopičiti dokazi o njeni preteklosti, ji sledi v najbolj brutalen kraj na Zemlji, kjer naj bi dokazala svojo nedolžnost.