Leta 1977 poslovnež Edgardo Díaz tvega, ko ustanovi "večno mlado" fantovsko skupino Menudo, ki redno nadomešča svoje člane, ko se postarajo. Ko skupina v Latinski Ameriki pridobi nove oboževalce, Menudo postane vir ponosa v politično burnem Portoriku.