Angeli iz Sindžarja
Hanifa in Saeed sta komajda preživela pekel, ki ga je ISIS povzročil jezidski verski in etnični manjšini. Hanifa se je izognila ugrabitvi, vendar je njeni mlajši sestri zasužnjila Islamska država.