Ta zgodba govori o sila prijaznem, a tudi zelo revnem Ali-Babi in njegovem bogatem, pohlepnem bratu Kasimu. Nekoč je Ali-Baba po naključju slišal čarobni urok, ki odpre čarobno jamo s številnimi zakladi.