Kaže, da ima Maša nadvse rada pravljice. Animirana serija prinaša izjemno doživetje, v katerem pripoveduje pravljice otrok, ki sicer meša zgodbe ter like, vendar ima vselej pripravljen izviren nasvet za gledalce.