Mare je prisiljena prepustiti vodenje primera, Colin pa pritiska na krajevnega duhovnika glede nejasnih okoliščin, ki so sprožile njegovo premestitev v župnijo. Medtem anonimni klic vlije Dawn upanje, da je Katie morda še živa.