Vesoljski Jake
Amy vesoljskega navdušenca Jacoba odpelje v Vesoljski kamp v Vesoljski in raketni center v Huntsville v Alabamo. Toda izlet, organiziran za Jacoba, postane zanimiv tudi za Amy.