Šofer gospodične Molly
Ker po uri vožnje z Jeremyjem ostaneta brez bencina, pri vožnji z Amy pa se Molly za las izogne trčenju, se zdi, da Molly pri vozniški karieri nima sreče. Bo naredila izpit?