Medtem ko preiskovalci preučujejo nekdanje skrivnostne smrti, se kopičijo dokazi proti Alexu, ki naj bi svoje stranke ogoljufal za več milijonov. Med šokantnimi podrobnostmi se skupnost sprašuje, ali je bil Alex zares sposoben umoriti lastno ženo in sina.