Po smrti Paula in Maggie postane Alex žrtev nasilnega napada. Medtem ko se pojavijo novi dokazi, se oblasti in lokalna skupnost sprašujejo o domnevni vpletenosti družine Murdaugh v nekatere skrivnostne smrti v preteklosti, vključno z umorom leta 2015.