Romantične zveze se razvijajo in lažnivke preiskujejo novega osumljenca umora. Ezra je spet v Rosewoodu, zato mu mora Aria povedati resnico o tem, kako je povezana z njegovo knjigo. Spencer in Caleb rešujeta službeno težavo.