Kdo je ubil Tobyjevo mamo? Kdo je udaril Alison v glavo s kamnom noč, preden je izginila? Kdo je rdeči plašč? Kdo je ubil Bethany? Kdo je črna vdova? Zakaj se "A" spravlja na lažnivke ves ta čas?