Medtem ko Imogen in Tabby drezata globlje v skrivnost Angele Waters, se Faran spopada s posledicami svoje preteklosti. Potem ko se vmeša Shawn, Noa dvomi o svojem odnosu z materjo, Mouse pa na svojem prvem zmenku opazi neki znani obraz.