Leta 1999 skupino prijateljic šokira nenadna smrt ene izmed njih. Dvaindvajset let pozneje življenje 16-letne Imogen Adams pretrese sumljiva smrt matere – in stalen boj s svojo nekdanjo najboljšo prijateljico Karen.