Olga čuti krivdo, ker se situacija v šoli zaplete, Armando se od Mema nauči dragocene lekcije, Maria pa zatočišče poišče v gledališču – in pri Romanu. Da bi prikrila skriti motiv, Ana sklene novo prijateljstvo.