Ko najame Rogerja, Ana ugotovi, da ni edina, ki išče Ricarda. Medtem ko se Olga spopada z nasilneži, Armando prosi Charlyja, naj mu pomaga, da bi postal močnejši, Mario pa na pokopališču prestraši znani obraz.