Legendarni Bob Costas se vrača na program HBO. Nova serija prinaša poglobljene intervjuje z največjimi imeni iz sveta športa, zabave in popularne kulture, pa tudi posebne razprave pod vodstvom Costasa o specifičnih športnih temah.