Dokumentarec prinaša pričevanje Amber Heard o njenem burnem zakonu z enim najbolj priljubljenih igralcev na svetu. Pripoveduje zgodbo za viralnimi memi in predstavlja žensko, ki jo je svet sovražil, a se je še naprej borila.