Po izgubi odmevne tožbe zaradi obrekovanja v Londonu je za Johnnyja Deppa na kocki vse, ko si prizadeva oprati svoje dobro ime. Z intimnim dostopom do njegove pravne ekipe serija ponuja edinstven vpogled v pravno bitko primera "Depp proti Heard".