V glavi opice
Xinyan želi z enim samim zamahom s svoje poti odstraniti vse ljudi. V dvojnem dvoboju opica Jade in Lorda Crimsona pripravi do boja. Toda Jade ima skrit as v rokavu – Thea, ki končno uresniči svoje sanje in postane njen pomočnik.