Zveribot
Lan Jun se navduši nad video igro o Jade Armor in obsesivno tekmuje za prvo mesto. Medtem ko je v mislih odsotna, Lord Crimson obnovi svoje rokavice! Še huje! Zahvaljujoč robotu, ki ustvarja holografske zverikone, je pridobil nove moči!