Gabby in Myrna se skupaj z drugimi pridružita reševalni misiji, Diane pa skupini pomaga na edini način, ki ga pozna – nehote. Končno stisnjeni v kot so izobčenci soočeni z odločitvijo: umreti kot posamezniki ali preživeti kot skupina?