Nucky in Atlantic City se pripravljata na spremembe po volitvah; Torrio doseže sporazum med dvema sovražnikoma, posledice pa so daljnosežne; Jimmy razmišlja o svoji prihodnosti, prav tako tudi Margaret, agent Van Alden in Eli.