Tyrion poskuša v Rdeči trdnjavi skozi poroke skleniti troje zavezništev. Catelyn prispe v Viharne dežele, da bi dosegla svoje dogovore. Toda kralj Renly, njegova nova žena Margaery in njen brat Loras Tyrell imajo druge načrte.