Domači sin
Sodobna priredba istoimenskega romana avtorja Richarda Wrighta iz leta 1940 spremlja Biggerja Thomasa, mladega temnopoltega Američana, ki sprejme službo pri vplivni chicaški družini. Odločitev bo imela nepričakovane tragične posledice.