Camarov vzpon
Po nizu zahtevnih projektov se Richard odloči nagraditi Aarona in ekipo, zato jim pripelje camara iz leta 1967, ki je nameščen na šasijo K5. Ali bo to poskrbelo za boljše vzdušje?