Panterin labirint
Forda pantero iz leta 1972, ki ga poganja EcoBoostov turbopolnilnik in ki ga Aaron predeluje za dražbo Barrett-Jackson na Vzhodni obali ZDA, v zadnjem trenutku doletijo težave.