Geslo
Gumball izve, da družina Watterson že več let krade omrežno povezavo od gospoda Robinsona. Ko se prekine, poskušajo živeti brez spleta, a je življenje preveč naporno. Gumball in Darwin se skozi elektronski svet podata na lov za geslom gospoda Robinsona.