Dolgčas
Gumball in Darwin sta prepričana, da je napočil dan, ko se ne dogaja nič zanimivega. Ko pa se v lovu za dogodivščinami sprehajata po Elmoru, je jasno, da se dogaja ogromno zanimivih stvari, samo ne njima.