Načrt, kako uničiti Dvor sov, pripelje Turnerja in moštvo do zloglasnega mafijskega klana McKillensovih. Carrie in Stephanie se pripravljata na srečanje staršev z Gothamske akademije, Harvey pa se zateče po pomoč k psihiatru.