Brez hišnih ljubljenčkov
Včasih Teddy ni tako zabaven. Mr. Bean si zaželi novega prijatelja, zato kupi papigo. Vendar ga je tažko pretihotapiti mimo najemodajalke in mačke Scrapperja.