Jajce in Bean
G. Bean se prestraši, ko se v njegovi mešanici za torte pojavi pošast. Dobra novica pa je, da se izkaže, da je pošast neškodljiv ptiček. Slaba novica je, da zraste v ogromno štorkljo in prevzame njegov dom.