Nočna mora z DeLoreanom
Lov za deloreanom vodi Josha Gatesa in Christopherja Lloyda do super oboževalca in njegove kolekcije v Massachusettsu. Obiščeta tudi sedež podjetja DeLorean v Teksasu.