Ed proti Hakimu Islerju
Ed se na močvirnem območju province Sichuan pomeri z nekdanjim marincem posebnih enot in resničnim ninjo Hakimom Islerjem. Neusmiljen teren ju postavi pred resno preizkušnjo.