Ed proti Joshu Jamesu
Ed se pomeri z novozelandskim mojstrom preživetja Joshem Jamesom na planoti Treh rek v provinci Yunnan. Josh se obrne na svojo maorsko potomstvo, da bi v gorah ustvaril ogenj.