Biti iskren do sebe je biti iskren
Micah je presenečen ob spoznanju, da se Kim vrača na zmenkarsko sceno. Barry in fantje se zabavajo na nočnem izletu, vendar pogrešajo Ethana. Moriah nadaljuje z zdravljenjem.