Je to bodalo, kar pred sabo vidim?
Ethan in Olivia potujeta po Evropi, ko gredo stvari nenadoma po zlu. Moriah nenapovedano sprejme veliko odločitev. Kim in Barry rešujeta izzive ob ločitvi.