Pomočnik trenerja Westhead povzroči še več težav za Lakerse, ko se mora soočiti s tragedijo shakespearskih razsežnosti. Earwin, ki ga vse bolj oblegajo korporacijski sponzorji, se posvetuje z novim finančnim svetovalcem.