Leto 1979. Poslovnež Jerry Buss svoje bogastvo vloži v nakup kluba Los Angeles Lakers. Trener Jerry West se trudi, da bi pridobil Earvina Johnsona, ki se mora odločiti, ali je že vreden svojega vzdevka - Magic.