Serija, posneta po stripih Gilberta Sheltona, se odvija v sodobnem San Franciscu in spremlja štiri ljubitelje marihuane ter časovne popotnike iz poznih 60-ih let: Freewheelin' Franklina, Phineasa, Debelega Freddyja in njegovo mačko Kitty.