Visoki standardi
Delo na stolpnici v Brickellu obtiči zaradi površnosti. Tudi etažno stanovanje je potrebno popravila in zahteva sredstva, ki sta jih Ray in Eilyn privarčevala za dokončanje njunega sanjskega doma.