Kdor čaka, dočaka
Družina živi v zgornji etaži med dolgotrajno prenovo. Projekt v Coral Gablesu se končno premakne naprej po zamudah. Ray in Eilyn ocenita, kako napreduje prenova njunega sanjskega doma.