Louis se dogovori za obisk pri Priorju; Joe obišče Roya v bolnišnici in dobi očetov blagoslov. Prior zvleče Beliza na sodišče na presenetljivo srečanje z uradnikom in se pozneje spoprijatelji s Hannah.