Louis zapelje Joeja, Priorja pa vznemiri zmedeni Angel. Royevo zdravje se slabša; Harperine halucinacije zmoti resničnost. Prior pove Belizu o svoji sveti nalogi in Hannah hoče pomagati Harper.