Akvarij za Wyclefa
Fanta se odpravita v New Jersey, kjer obiščeta glasbenega producenta in ustanovitelja skupine Fugees Wyclefa Jeana. Ta je lastnik dveh akvarijev, ki potrebujeta nujno pomoč.