Akvarij za rokoborca
Rokoborski zvezdnik Chris Jericho želi velik akvarij, v katerem bo tudi replika zmagovalnega pasu in njegov slavni seznam. Bosta Brett in Wayde slavila ali se uvrstila na seznam?