Akvarij za Princea Roycea
Zvezdnik latino glasbe Prince Royce svojo vilo v Miamiju popestri s po naročilu izdelanim akvarijem podjetja ATM. Wayde in Brett se trudita akvarij narediti kar se da kraljevski.