Akvarij za rap zvezdnika
Rap zvezdnik 2 Chainz iz Atlante si želi, da mu fanta izdelata akvarij. Po tem, ko Wayde izgubi pomembne mere, pritisne na Rednecka, da mora biti ta akvarij brezhiben.